Csicseriborsó a látáshoz

Nem fasírt, mégis a legjobb golyó a világon

A hüvelyesek, köztük az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő csicseriborsó tele van a szervezet számára hasznos vitaminnal és ásványi anyaggal, ezért gyakran javasolt az étrendbe illeszteni a belőle készült fogásokat.

csicseriborsó a látáshoz

A vegetáriánusok körében is méltán kedvelt csicseriborsó tartalmaz többek között szíverősítő hatású káliumot és magnéziumot, de sejtvédő hatású szelént is. Remek növényi eredetű fehérjeforrás, ezért hosszú távon telítettséget okozsegít kordában tartani az étvágyat, és gazdag rostban is, melynek révén segíti az emésztőrendszer működését, támogatja a bélflórát, a benne levő butirát a vastagbélrák kockázatát is csökkenti.

csicseriborsó a látáshoz

Csicseriborsós ételek az egészségért A csicseriborsó lassú felszívódású szénhidrátot tartalmaz, alacsony glikémiás indexűnek számít, ezért fogyasztása után bizonyítottan nem ugrik meg a vércukorszint.

Egy 3 hónapos vizsgálatban az éhgyomri inzulinszintre gyakorolt előnyös hatását is kimutatták.

csicseriborsó a látáshoz

Inzulinrezisztenseknél is segíthet a vércukorszintjük stabilan tartásában. A hüvelyes ráadásul változatosan elkészíthető.

csicseriborsó a látáshoz

Olvassa el is